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Author Topic: Re: HiJack Log  (Read 2820 times)

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ripman

  • Guest
Re: HiJack Log
« on: May 15, 2009, 03:42:00 PM »
It is very simple to solve this problem.
If you are referring to the Legacy reg keys, you need to change the permissions prior to deleting the keys. This holds true for any registry key that you can not delete, but of course, use caution and back up the registry before clicking away.

Right click on the reg key you want to delete > Open "Permissions" > Click "Users" > Check "Full Control" > OK > proceed to delete key.
Symantec registry keys can delete in this manner.
Good luck to u!
 ;D
# For korean, Read the following comment.
시맨텍사의 제품의 경우 언인스톨을 시켜도 레지스트리에 찌꺼기 키값들이 남아있게 됩니다.
남아있는 키값들은 시맨텍사의 평가판을 재설치할시 평가판 사용기간이 지났다는 메시지와 함께 라이센스를 구입하라고 표시하는 근거자료로 사용됩니다. 
따라서 삭제할려는 해당 키값에서 오른쪽클릭후, 레지스트리의 사용권한을 먼저 변경해주어야 합니다.
사용자의 사용권한을 모든권한으로 변경해준다음 레지스트리 키값삭제를 시도하면 문제없이 지워집니다.
아울러 노턴 제품의 평가판의 기간도 다시 리셋되므로 다시 설치하여 사용할수가 있게 됩니다.
 :D
Note: USE WITH CAUTION!

evilfantasy

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Re: Re: HiJack Log
« Reply #1 on: May 15, 2009, 03:49:47 PM »
This was added to a post which is a year old so I removed it.

Also we like to leave registry fixes out of the forums unless extra instructions like backing it up first are given.

Quote
Note: USE WITH CAUTION!

That's not very reassuring!